Pages

Wednesday, March 2, 2011

Gugusan Rindu

aku di sini jauh dari mu
kau pula di sana jauh dari ku
setiap saat aku mengingati diri mu
merindui hanya diri mu kasih

mimpi malam ku hanya bermimpikan kamu
hari-hari ku wujud wajahmu
malahan sewaktu aku bersujud juga
bayanganmu menghantui benak fikiranku

inilah yang di namakan rindu
gugusan rindu aku buat mu
menanti masa untuk aku melepaskannya
mengurangkan sedikit perit kerinduan kepadamu

gugusan rindu itu sedikit berkurang
hanya dengan menghantar pesanan ringkas
setiap hari kepada mu namun...
aku masih belum puas kerana rindu terhadap wajahmu

sentuhan mu terhadapku memberikan ketenangan
ketenangan yang tak boleh di ungkapkan
ketenangan setelah aku..
kesakitan dengan gugusan rindu buat mu.... =)


nukilan : Hani Suhaila

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...