Pages

Saturday, April 23, 2011

Antara Sayang dan Perasaan..

hati ku ini mula membeku..
tak kusangka yang aku akan jadi begini
selalu aku kuat dengan cubaan yang menimpa hubungan kita
tapi tidak untuk kali ini..

kenapa semua ini jadi padaku??
kenapa aku merasa hati aku betul-betul tawar..
tawar untuk menerima dirimu lagi
di saat kau sudah mula menerima diriku..

aku tak tahu mana yang perlu aku dahulukan
antara perasaan sayang dan soal hati aku
terlintas di hati aku untuk meninggalkan dirimu
tapi..perasaan sayang itu ada untuk mu

aku akhirnya mengambil keputusan..
untuk sentiasa bersama-sama di sisi mu..
kerana aku dapat melihat ketulusan kamu..
aku berjanji untuk tidak meninggalkan kamu.. :)

written : Hani Suhaila

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...