Pages

Saturday, April 23, 2011

Jangan Pisahkan - Phyne Ballerz



 Jangan Pisahkan - Phyne Ballerz

Biar cinta terhalang gunung dan samudra
Aku tetap memegang janjiku padamu
Biar jurang yang terjauhi ada di depanku
Takkan goyang sumpahku terhadap dirimu

Kita bagai kumbang dan bunga
Hatiku pasti hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita

[Chorus]
Jangan pisahkan Aku dan dia
Tuhan tolonglah Ku cinta dia 
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka

Biar cinta diuji bak lautan gelora
Aku setia menjulang namamu di jiwaku
Kita bagai bulan dan bintang
Hatiku pasti, hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita
Jangan pisahkan Aku dan dia
Tuhan tolonglah Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka

Jangan pisahkan Aku berdua
Jangan pisahkan Aku dan dia
Tuhan tolonglah Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka

Jangan pisahkan Aku dan dia
Tuhan tolonglah Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka

1 comment:

  1. Vastu Senna: The Turtleneck - Titanium Bricks
    Vastu titanium 3d printing Senna is a design titanium wire and development gold titanium alloy company that has galaxy watch 3 titanium been developing titanium bikes and producing cutting edge electronics for several years.‎History · ‎Pete and ‎Johnnie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...